TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Friday 24 February 2012

R E D H A



SaYe PeRnAh SeTiA, tApI dIdUaKaN...
sAyE pErNaH pErCaYa, TaPi DiKhIaNaTi
SaYe PeRnAh MeNcInTaI, tApI dIsAkItI
sAyE pErNaH mEmIlIkI, tApI aKhIrNyA kEhIlAnGaN
sAyE pErNaH jUjUr, TaPi DiTiPu JuGa
SaYe PeRnAh BeRhArAp, TaPi HaRaPaN tUe SiA-sIa...

aku percaya kat die sgt2..
tapi sampai hati die buat aku mcm ni..
aku setia bagai nak rak..
aku percaya kat die 101%
tergamak die buat mcm ni kat aku..

2tahun aku kene tipu..
mmg la mula2 xnmpk perubahan kat die..
tapi lame2 perubahan tu jelas sgt..
die yg aku kenal,,xmcm dulu..
mayb die xperasan yg layanan die kat aku dh lain..
tapi aku yg rasa..so,,aku taw la..

aku xkata la yg die ni jahat sangat..
die baik sangat,,
cuma mayb die sendiri terkeliru n tak tau ape yg die nak.
die hormat aku..
die jaga hati aku..
tapi...

xpelah..
mayb ni dah nasib aku..
qada' n qadar aku...
aku terima ngan hati yg redha..
mayb die dah jumpa lg terbaik...
mmg die nak kami berdua..
tapi sampai ble hubungan kami nk mcm ni..

aku nk die jadi lelaki yg bertanggungjawab..
aku nak carik lelaki yg mmpu jd bapa kepada bakal anak aku..
so,,aku perlukan lelaki yg sgt bertanggungjawab

aku kapel ngan die bukan nk main2..
die pon tahu hal tuh..
aku nak carik lelaki tuk jadi suami..
bukan nk carik lelaki tuk main2..

klu die rasa die still nk main2,,
xpelah,,aku lepaskan die..
bio die bg komitmen kat sorg jer..
pening kepala nk layan 2 pompuan ni..
aku kecian kat die..
so,,aku xnak susahkan die..

aku mengalah sbb aku sayangkan die..
aku syg kat die sgt2..
aku mmg xboleh hidup tanpa die.
tapi klu mcm ni la yg boleh menyenangkan hidup die..
aku mngalah..
aku kne cuba hidup tanpa die..

ape2 pon,,awak kenangan terindah saya..
insyaALLAH..sy xkan lupakan sampai biler2..:)

insyaallah cincin ni akan sentiasa ngan aku..:)

hope die xbuang cincin kami ni..:)
tuhan tolong aku..
tolong jaga die..
tuhan aku sayang die..:)



♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...