TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Tuesday 7 February 2012

saya sayang mereka berdua..^^




aku ade boyfren yang sangat memahami.
aku ade kakak yg sangat satu kepala ngan aku..

so..aku sangat sayang n hargai sgt mereka berdua..
that y la aku letak pic mereka berdua atas almari make up aku..

sebab..
hari2 aku leh tgok mereka bedua..:)
bangun tdow jer,,trus nampk muka mereka..:)

#mesti kakak aku ni terharu baca entry aku ni..:)

♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

2 comments:

  1. c chantek dtg singgah...peeewit u make me blushing2 huhu sy pn sy kmo0o jgk :)

    ReplyDelete
  2. hai si santek.. :)
    hahahha..aku mmg suka wat akak blushing2 ni..:)
    ha,,nnt mulalah malu2 tuh,,
    g sorok dlm selimut k..:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...