TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Saturday 18 February 2012

no more CKIN & FAIS :')


5tahun 2bulan 4minggu 1hari..
sampai sini je hubungan ckin dan fais..bismillah...
tertulis sudah noktah dalam hubungan kami..

sayang ngan hubungan ini...
tapi mayb ini yg terbaik tuk kami..:)

mayb aku xmampu jadi yang terbaik untuk die..
mayb ade wanita yg lebey baik untuk die..:)

aku redha ngan segalanya..
walaupon kat hati xdek sape yg tahu..
tp insyaallah,,semuanya akan jd seperti sediakala..

aku taw,,aku ngan die kuat..
kami mampu menghadapi semua ni..insyaallah..:)

buat ADRUL SAFAIS:

awak pernah jadi sebahagian dr hidup sy..
insyaallah sy xkan lupakan kenangan kita bersama..
awak insan terbaik yg pernah hadir dlm hidup saya..
tp mayB ade yg lagi terbaik yg telah hadir dlm hidup awak,,
maaf sebab xmmpu jd yg terbaik tuk diri awak..

maaf sebab terpaksa mungkir semua janji2 sy kat awak..
awk jgn riso,jika tertulis kat luh mahfuz saya jodoh awk..
sejauh mana pon kita g..klu dh tertulis,,insyaallah,,bertemu jugak kita..

awak jaga kesihatan okey..
jgn lupa makan..
jgn buat benda yg leh rosakkan hidup awak..
teruskan ngan azam awk yg nk berubah tahun ni..
mayb sy xsempat nk tgok awak berubah..
sekurang2 nye DIE akan tgok perubahan awak,,:)

keje elok2,,jgn stress2,,
jgn jd macam dulu balik k..sentiasa tingkatkan prestasi diri..
bio sy je yg rasa mcm mn bersama ngan awak dulu..
jgn baik org lain rasa cz xsemua org snggup mnghadapi situasi awak yg dulu..
awak taukan klu awk jd mcm dulu,,ape org akan pndg kat awak...

halalkan semua makan minum n segala duit yg telah awak belajakan kat saya..
halakan kasih syg yg awak dh kasi kat sy..
thanks cz sudi bg sy ruang dlm hati awak..
insyaallah,,kenangan terindah dlm hidup saya..:)

sy maafkan semua kesalahan awak,,
sy halalkan semua kasih syg n segalanya..
sy mintak maaf sekali lagi..
insyaallah ini yg terbaik..:)

may ALLAH bless us..:)
semoga ALLAH merahmati hidup awak..

p/s: ku relakan engkau pergi...:')


♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

2 comments:

  1. Replies
    1. hihi..biasalah,,langit xselalunya cerah,,mayb dah ni tertulis tuh aku,,so,,redha jer..:)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...