TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Monday 20 February 2012

voucher satu malaysia..


okey,,selalu aku duk citer psl shopping baju la,,kasut la..tdong la..
arini aku nak citer,,
aku g shopping buku n alat tulis maaaaa..
barang ilmiah maaa semua aku beli..:)
maklumlah,,baru ami voucher buku kat pejabat fem,,
so,,berkobar2 la nk shopping sakan..

shopping sakan aku,,IDA ngan RATNA..
tergambar wajah kegembiraan di hati kami..:)

wanita tabah,,ckin cadbury..tabah ker??ALLAH je yg tahu,,:)

muka xsabar nk menghabiskan voucher..:)
ape yg aku beli??
jap2..korg tgok sendiri okey..:)

1st tym beli novel BI,,kononnya nk improve BI la,,xtaw la mmpu habiskan atau pon tidak..:)

1. botol air,,,nk kurus,,kne minum air masak byk..
2.kalkulator,,byk mengira kot sem ni..
3.pensel box..sennag nk sumbat semua benda,,

alatan menulis,,gedik,,mentang2 pkai voucher,,semua aku angkut..:)
test pad,buku tuk akaun n buku nota..:)

okey..semua ni habis dalam rm102.15 sen la..
nasib baik voucher,,klu duit,,
alamatnyer demam seminggu la aku..:)



p/s: ya allah,,sesungguhnya aku terima dengan ketentuanmu..jika benarlah die bukan untukku,,kau padamkanlah rasa rinduku padanya dalam hatiku..:'(



♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...