TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Monday 16 May 2011

::: 1st KULIAH YANG AMAT MEMENATKAN..=( :::


salam u'olls,,ermm,,penat sebenarnyer ni,,tp aku gagahkan la juga nak update blog ni..xkan nak biar blog ni bersarang an,,hahhaaa

baru balik kelas,,setelah 4bulan lebey duk berehat2 kat umah,,arini aku memulakan kuliah,,
tp hampeh,,semngat aku bangun awal..iron baju dan siap2 bagai,,dah p klas ni,,last2 kelas xdok,,kuang asam,,taw x..aku ni setengah mati turun tangga,,terkedek2 aku trun tangga,,pastu bas pulak xdok,,kne jalan,,panas..adoyaiiii...penat giler wa ckp sama lu,,

muka keletihan..=(
tetiba nk emo lebey.,padahal mmg selalu pon klu ari 1st kuliah,,mmg slalu lecture xmasuk,,hahaha,,sajo jer carik nahas ang ni,,

sebelum g klas tadi,,aku singgah pejabat,,nak p daftar la,,last2 akak tuh ckp matrik aku xdpt detect,,adooiiii,,mcm2 hal la..tu yg aku mls nk p berurusan ngan pejabat,,macam2 halnyer...

pastu kesimpulannya,,malam ni pon ade kelas,,so,,dengan rasminya aku mengumumkan bahawa mlm ni aku xmo g klas okey,,kang wat penat aku jer,,,


eh,,lupa nak gtaw,,AKU DAN DIE dah okey dah,,aku dah xtouching dah,,penat gak la semalam berendam air mata..dah la aku tgh masak,,mmg hilang tumpuan aku nk masak,,nasi ayam aku jadi apo ntah,,adeh,,ape2 pon,,kami dah okey dah,,sedangkan lidah lagi tergigit,,inikan pula laki bini,,hahahha,,LAKI BINI KER??huhuhuh

klu dah manja,,manja sangat..klu datang angin monsun,,xdapat nk nolong,,hahha
so,,skng ni,,biler badan dah penat,,mata mula la rasa nak lelap,,agak2nyer pukul bp aku nk bangun yek??huhuhuhu,,ok la korg,,,GUD NYTE..hahaha,,nyte la sgt,,adioossss...

penat..tdow la jawabnyer....=) zzzzzzzzzz....


♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...