TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Thursday 26 May 2011

::WhatGoesAroundComesAround::


"Seandainya kita di cipta utk menjadi satu, pasti suatu ketika, kita akan bertemu,Seandainya kita dicipta utk tidak bersatu, walau dekat selalu kau takkan jadi kepunyaan ku…"
hye,,salam..dah 2 ari x update blog,,bukan ape,,bz sikit 2 arini,,hhahaha.. semalam aku g terapi,,aiyaaa,,,macam biasa la,,kaki aku ditekan2,,di pulas2,,aisehhh,,mesti die ingt kaki aku ni kaki anak patung,,hahahaha..tp xper,,yg penting cepat baik,,

ni ha,,yg xleh blah,,budak yg rawat aku tuh,,cam india la..aku xkisah la india an,,tp yg xleh blah,,die soh la aku pgg tgn die,,maklumlah badan aku ni an xbrapa nk seimbang,,yg xleh blahnya,,tgn die cam byk bulu,,geli weh,,adoiiii..trasa cam aku pgg tgn gorilla k,,ahhaha,,eh,,soryy,,terkutuk pulak,,hahaha

eh,,leh x aku nk jadi setan jap,,hahahaa,,aku hanya mmapu tersenyum jer bile "mereka" ade masalah,,ko pnh dengar x pepatah inggeris "what goes around,comes around",,macam mn dulu korg suka memporak perandakan hubungan orang,,so skng,,ko rasakan sendiri k,,PADAN lah muka,,aku hanya mampu senyum n gelak jer,,sedey aku tgOk korg,,ape2 pon MAY ALLAH BLESS U O"LLS..

eh,,jap2,,lg satu..aku paling xsuka pompuan mulut cam loji,,klu mulut longkang aku leh trimna lagi,,coz aku pon sama,,klu dah mulut cam loji taik ni,,adeh,,aku rasa cam nk siat2 jer mulut itu pompuan,,brani ko reka2 citer,,kuang ajo btol,,kaedahnya LAYAK KAH KO NAK KAWAN NGAN AKU,,aku xmen la kwan ngan pompuan2 yg mcam....ei,,susahla aku nk describe prangai korg ni,,korg hnya layak kwn sesama korg jer,,oh,,please la...not my tatste la..

wah,,cik kikin dah mula nak naik minyak,,hahahah,,dah2,,just forget it,,esok aku nak kuar ngan dak kelas,,nak G TENGOK WAYANg,,eh,,boleh ke tgOK WAYANG ARI jumaat??ahahahha,,rasa cam bersalah giler nk tgOk wayang ari jumaat,,hahaha,,xper2,,esok cam biasa la,,6.30am aku dah gerak dah,,awal x???biasa la,,umah kat hulu,,mmg begini,,hahaha,,hope esok kami le hepy2 k,,dah lama xkuar ngan MEREKA,,

k la..xmo mngadap blog ni lame2,,kang semua bnda aku nk citer,,hahahah,,k,,luv u'ollsss..daaa~

♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...