TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Wednesday 11 May 2011

::: bukan nak mngutuk,,nak gtaw jer,,=) :::


assalamualaikum warahmatullahi wabarokatuhhh...amik ko,,panjang salam aku arini,,huhuhu..ni just nak kongsi la ketidakpuasan hati aku ngan sistem pentadbiran tempat aku belajar..adehhhh,,bukan niat nk mngutuk,,tp kita ni duk dalam negara berdemokrasi,,so sesiapa saje berhak bersuara an???

negara berdemokrasi..=)
macam ni citernyer..aku cam xpuas hati la ngan sistem penginapan pelajar..camni,,skng kami sebagai pelajar tahun satu,kene duduk kat KOLEJ KEDIAMAN 1(KK1)..kiranya kolej tu dalam kampus la,,so,aku xkisah la an klu nak duk dalam tuh,,16/5 ni kami dah stat shotsem,,n yg buat aku geram,,dengar2 citer,,kami kne pindah bilik,,padahal shotsem 2 bulan kot,,

KOLEJ KEDIAMAN 1
ok fine,,klu dorg nk soh pindah ke SUTERA INDAH an,,aku cam leh trima la klu dorg nk soh pindah kat sne coz mmg sem depan nnt kami kne pindah kat ctuh,,ni TIDAK OKEY!!!kami still duduk kat KK1,,tp kne tukar bilik jer,,adeh,,padahal 2 bulan jer kot,,xpayah la nak tukar bilik bagai,,mesti dorg ingt keje kami nk angkat barang je ker??n dorg ingt kami bawak sehelai dua baju ker??dorg tau x yg kami ni bwk baju mcm nk duk kat sane selama2nyer???adehhhh,,tolonglah jgn nak mnyusahkan student,,tolonglah mnyenangkan kami,,

kain baju yg bertimbun...
macam nk duk selamanya...
dah la setiap tahun nak kne tukar bilik,,tu pon dah cukup mnyusahkan kami okey,,xpaham betul aku,,ikotkan ati,,aku nk jer duk umah sewa,,abis citer,,xpayah susah2 nk pindah barang an,,ei,,nasib baiklah aku ni dah niat nak BENTI DARI USIM,,klu x,,adeh,,leh sakit jiwa aku tauk,,

eh,,citer pasal BENTI BELAJAR,,aku mmg ade niat nk benti belajar,,ni aku ngah gigih nak carik kje,,dapat jer kje,mmg aku benti trus,,KOMPOM!!!!aku mmg minat nak sambung blaja,,tp aku pk baik aku wat PJJ sambil kerja kot,,umur aku bukan muda lagi,,dah la kemungkinan besar aku study kat sne 5 tahun,mana aku nk kje lagi,,nak kumpul wet lag,,nak KAWEN lagi,,ehem,,hahahaha

kerja,,cepatlah datang!!!
harap2 keputusan yg aku wat ni adalah keputusan yg terbaik dalam hidup aku,,insyaallah,,=)eh,,mintak maaf kat USIM coz aku terkutuk,,eh,bukan terkutuk,,aku melahirkan RASA TIDAK PUAS HATI jer..ahaks,,k,,causinci!!!!!adiosss...=)

hahahaha,,xdeklah smpai nk bako!!!


♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...