TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Monday 23 May 2011

::: 20 JUN 1987 :::


SALAM,,pagi u'ollss,,nyenyak giler aku tdow semalam..sampai mimpi pon xleh masuk dalam tdow aku,,hahahaaa

ni ha,,tetiba semalam dok PIKIR LA..besday encik sapais dah dekat,,nak KACI ape yek,,aigggooo,,otak xdapat nk berpikir ngan waras,,ngan income yg xbrapa nak ade,,adehhh,,tp sempat kot nk kumpul wet,,hahaha..maknenye,,sesajar ngan matlamat aku NAK BERDIET,,so,,xpelah klu nak kne ikat perut pon an,,hahahaha..

"DEMI UNTUK MEREKA YANG TERSAYANG"

daripada hasil penelitian dan kajian aku,,adelah 2 bARANG mamat tu punyer mcm dah "LAYAK MASUK MUZIUM NEGARA"..that means mcm dh buruk la,,amppooonn sayang..=)

so,,aku cm berhajat la nk blikan barang baru tu tuk die,,tggal lg sempt ke x jer nk kumpul wet,,huhuhu..nak tahu ape brangnyer??RAHSIA la..hahaha..

biler tym besday die,,dalam pale aku ni slalu duk pk nak celebrate la,,nak wat surprise la,,tp masalahnyer selalu jer ade kekangan masa,,adehhh,,last2 semua plan aku terkubur begituh sajo,,=_+"

so,,hope la 4 this year,,ape yg aku nk wat,,menjadilah k,,wish me all the best k,,k la,,nk mandi ni,,nak p klas,,daaaaa~

♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...