TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Tuesday 17 May 2011

::: dah mula stat balik dah layan korea!!! :::


salam,,selamat malam,,=)
arini ari wesak,,so,,aktiviti arini duk bilik jer,,layan variety show "WE GOT MARRIED"

adoi,,dah mula la aku nk kne penyakit "demam korea",klu dah balik USIM,,stok korea2 ni mmg besepah..xlarat nk tengok dah..kat umah korea,,kat hostel korea,,aku cam dah rasa aku duk SEOUL..huhuhh..

kat umah aku layan CITER ENDON,,kat hostel layan KOREA,,adeh,,tunggang langgang hidup aku..hahahaa
dah balik hostel ni,,aku terpaksa la lupakan citer2 kat tv tuh,,camne la citer SEJUTA CINTA MARSHANDA N SAHARA skng,,adehhhh..=(

eh,,jap,,nak citer,,ade gosip baru,,gituh,,dah mcm joyah dah aku ni,,pssstttt,,dengar citer "mereka" ngah berperang,,hahahhaa,,tetiba aku cam suka lak!!!sebab ape??hahahhaa..biar aku simpan sorg k,,dah delete2 bagai,,group mereka da berpecah 2 dah,,hahahaa,,PADAN MUKA,,tu la,,dulu hampa duk dajal org,,skang??lu rasakan sendiri..

sorg dah dipulaukan,,sorg lagi ngah jiwa kaco,,sesuai sangat la tuh!!!i loike!!!

mana aku taw???hahaha,,aku agak jer la an,,hahaha,,maklumlah,,aku ni an "stalker" yg berjaya,,aku rasa aku leh register jadi "penyiasat persendirian" la..aku xdek la nak mnyibuk hal dorg,,tp td an aku cam xdek wat apo2 td an.,,mklumlah cuti..aku pon g la "stalker" sane sni,,hahahaa,,akhirnya pas aku siasat,,aku berjaya MEMBUAT KESIMPULAN..hahaha..

betol la bak kata pais,,aku mmg pakar dalam bab2 mngeledah ni,,hahaha..

ape2 pon,,sukati la klu korg nak kata aku ni "penyibuk" ke "stalker" ke ape ke an,,hahaaa..aku punyer laptop,,aku punyer bodband..aku yg bayar..so korg peduli ape,,hahahaa..korg yg wat semak dalam hidup aku dulu,,so,,jgn salahkan aku klu aku duk sebuk jaga tepi kaen korg,,hahahhaa..eh,,ape aku merepek ni??teeeettttttt..hahaha..

dah la..aku nk sambung join ida tgk korea tuh,,hahaha,gud nyte,,=)

♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...