TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Thursday 12 May 2011

KHAS untuk "kawanku" yg HAMPEH! eh,,kawan ker???


salam blogger2 yg tersayang..leh x entri kali ni i nak memaki ckit??eh,,bukan memaki,,TAPI MEMERLI,,tu bahasa yg sopan ckit la..hahahaa..

camni la..klu dah musuh tuh,,mmg musuh gak,,kita sebenarnyer xleh bg muka kat musuh ni,,lagi2 kat org yg berlagak konon2nya bersimpati ngan kita,,walhalnyer,,hattuiiiii,,mcm baboon,,

xkisah la samada tu musuh sebenar mahupon bestfren musuh kita,,mereka tetap musuh jugak,,lagi2 musuh dalam selimut ni,,kita harus sentiasa berwaspada k..

yg penting,,korg jgn tertipu la ngan ayat manis mereka,,choyyyy,,aku pon cam hampir nk terpedaya la ngan kata2 manis orang itu,,bajet mcm situasi aku ngan die sama la,,apo la,,tp hampeh,,ko sama jer ngan mereka,,sengal ubi punya olang,,ko g terjun la ngan labu sayung ko tuh,,

eh,,tp aku xckp la yg aku termakan sngt ngan kata2 ko yg agak manis tu,,aku ingt ko tu baik ckit la dari kawan tu,,tp ternyata ko mmg benar2 hampeh cam kawan ko tuh..samo2 prangai cam tuutttttt..

peduli ape aku klu pasni ko nk kata aku ni kuang ajo ke,xsopan ker,,ape ker,,aku budak sekolah agama ke,,so???klu kami ni budak sekolah agama,,xleh nak marah2 la..xkan la 24H kami nk jadi MALAIKAT an,,

please la..klu boleh ko lenyap trus dari idup aku pon bagus k,,jgn nk tunjuk2 diri lagi,,

dah2..xguna pon aku nk mengeluarkan kata2 yg xindah dlm blog aku ni,,mencemarkan blog aku jer,,dah,,hope pasni aku dah xjumpa ko k,,mmg choyy la klu aku jumpa ko,,cehhhh,,ok daaaaaa...salam,,


***---> mr.kering a.k.a ARUL SAFAIS,,kamoo jgn terkejut k pas bc post ni,,ni hal i ngan "KAWAN BAIK" i,,i dah terlebey emo pulak,,,hahaha,,=)

***--->POMPUAN itu..klu ko terasa baguslah coz aku mmg nk soh ko terasa pon,,hahahha..klu ko nak ajak kaum kerabat ko trasa skali pon boleh,,sangt di alu2kan..SORRY n TQVM

♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...