TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Thursday 5 May 2011

::: OMG!!! HE TOLD ME THAT MY BODY LIKE DINA??? :::


serius aku ckp pas jer ade "someone" cakap aku dah tombam cam miss DINA ERA FM,,aku dah jadi cam xtentu arah,,aku mula lah pk nak diet,,nak makan jus mate,,nak wat sedut lemak kat siam,,,hahahaha,,oh tidak,,xmo sedut2 lemak,,xmo2,,BAHAYA!!!hahhaha

dan lagi malangnyer,,disebabkan aku terlalu pk bnda tuh,,so ari2 aku tg0k badan aku kat cermin..am i looks like dina???adoiii,,takoot sangat..abis semua org aku tny,,aku dah comey cam die ker???cehhhh,,aku tau la skng aku dah nmpak cam berisi ckit,,tp agak2 la an nak samakan aku cam dina??adooiii,,mau laki aku lari klu aku dah secomey itu,,hahaha..

nsib baik bile aku tny org,semua org bg respon yang positif,dorg ckp aku xmcm die pon,,adehhh,,kuang asam tul org yg ckp aku cam dina,,mata die dah rabun kot,,hahaha..die wat aku hidup aku huru hara tauk,,adeehhh,,semak pale je pk bnda tuh,,syabas kepada "abg" itu coz berjaya wat hidup aku kucar kacir tauk,,hahahahhaa..I MMG SAYANG U LEBEY LA WAHAI ABANGKU SAYANG..=)

ape2 pon aku mmg minat giler ngan dina,,bukan stakat minat kat lagu die jer,,tp aku suka perwatakan die.die sangat confident ngan diri die,,hope satu hari nnt aku akan jadi cam die,,bukan nak ikot jadi comey cam die,tp aku boleh jd confident ngan diri sendiri just like her..LUV U KAK DINA..=)

DINA OIAM


♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...