TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Wednesday 11 May 2011

::TAK SANGGUP I NAK KONGSI::


hai,,nak update bog lagi boleh x???eh,,salam satu MALAYSIA,,

just nk kongsi perbualan aku ngan mr.sapais tentang POLIGAMI,,BERKONGSI BOYFREN dan seangkatan dengannya,,hahaha..td tym aku otw nk p USIM,,ade la msj ngan mr.sapais,,ahahaha,,mula2 kami msj biasa2 jer,,ntah mcm mn ntah leh timbul isu berPOLIGAMI ni,,ahhaha..mcm klakar pon ade gak,,hahahaa

xperlu la aku nk copy dari awal msj kami k,,jusr pertengahan jer,,xdek kje la pulak aku nk salin semua msj aku ngan die,,hahaha


pencuri hatiku: hahaha,,xpo,byk lg gadis2 nak kiz i,,haha

pemilik hati: owh,,yeah?kim salam la kat mereka,cakap kat mereka,i mmg suka berkongsi boypren ni,,

pencuri hatiku: hahahha..ayat orang sentapkah??hahaha

pemilik hati:eh,,xla,,ni ayat ikhlas dr sorg pompuan yang suka berkongsi boypren.saya ni an pembela nasib2 pompuan yang xbrapa laku an,,hahaha

pencuri hatiku: hahaha,,btoi,btoi,btoi,,i loike,,hahaha

pemilik hati: cehh,,korg mmg suka an,,ayg rasa an,klu pompuan pon leh kwen byk,mmg dah lama i penuhkan kuota itu,,hahaha

pencuri hatiku: aimak,,ni i yg boleh tersentap ni??mengapa kamoo brani berkata begitu??nak matikah??

pemilik hati: ai,,nak mati katanye??eh,abg sentapkah??suka2..ayg just tulis apa yg terlintas kayt pale jer,,kita ni hidup dalam negara berdemokrasi.so setiap org berhak melontarkan pendapat masing2..haha

pencuri hatiku: choyyy..xboleh blah pendapat itu..klu abg yela pendapat yg bernas,,hahha

pemilik hati:ceh,,abg tuh bukan bg pendapat dah,,tu mmg niat abg nk wat cantuh,,ceh,,kami ni ckp jer,,tp kami xbuat taw,,kalau lelaki yelah,,hahaha

pencuri hatiku: aimak,,bile masa abg buat???<marah>

pemilik hati: eh,ayg de ckp abg buat ker??

pencuri hatiku: cakap cam menuduh jer..<marah>

apabila kedua2nyer dah mula jadi sengal..camni lah keadaannyer,,hahahaha..

ape2 pon,,aku bukan nak menentang poligami,,tp aku mmg xmmpu nk menghadapi poligami2 ni,,sedangkan BERKONGSI BOYFREN pon aku xmampu,,apatah lagi nk berpoligami,,adooiii,,sorylah yek wahai gadis2 di luar sana,,saya memang TAK BOLEH BERKONGSI BOYFREN apalagi SUAMI ni,, 

please la,,(=_=")



♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...