TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Saturday 14 May 2011

::: my new shoes..I LOVE IT!!!! :::


salam..selamat malam blogger,,korg dah mkn???ckin baru pas makan KFC,,bukan KENTUKY FRIED CHICKEN<betol ke ejaan ni>yek,,tp KELANTAN FRIED CHICKEN,,hahahaa..

sebelum tu,,pose depan umah,,xtvt wajib tuh!!!!
nak tulis post baru lagi,,hahahaa..pg tadi aku xtaw la nape aku moody giler,,aku rasa nak tumbok2 jer manusia yg ade kat sekeliling,,ni mesti terbawa2 kes mlm td smpai ke pg,,choyyyy,,

"jgn terlalu ikot perasaan ckin,,kang sendiri yg sakit ati,,sendiri yg makan ati,,"

dah2,,abaikan pasal hal itu,,bio aku jer yg tanggung k,,stop it k,,!!!

ha,,ptg td g THE MINES,,yelah,,dah nak stat blaja ni,,mcm2 nk kne beli,,smlm dah bli semua barang..td g mines cz bli kasut jer,,hahahaa,,dah lama kot xbli kasut,,adehhhh..aritu adelah tmpah kasut kat mama,,tp mama pilih saiz lak,,last2 kasut tuh sedekh kat myra..

cik kikin bershopping sakan,,hhahahaa
nk tgOk kasut baru i,,,hahahahhahaa...xdeklah bli yg mahal2 pon,,nak bwk kuliah je pon,,xpayah la nk mahal2 sgt an,,hahahaa..aku dah seriau nk pkai kasut merepek2 dah,,skng ni konsepnyer pkai kasut ala2 kung fu jer,,dijamin insyaallah SELAMAT DUNIA AKHIRAT,,hahhaa..eh,,aku ade gak capai selendang 2 helai,,bajet shot sem ni nk pkai selendang jer,,senang,mudah dan cepat,,,hahahaa..

eh,,mn pic kasut aku ni,,jap2..
-
-
-
-
-
-
tadaaaaa......(^_^)

my new shoes,,i loike...=)
this is my new shoes,,ala2 corak vintage gituh,,i like...aritu dah aim dah kasut ni tym kuar ngan anak ayam,,arini,,aku dpt gak bli kasut tuh,,hahaha,,thanks mama coz blikan kasut,,,jenama apo??ala,,biasa2 jer...

balalaca...=)
ok2,,sudah2,,xpayah nk membebel panjang,,eh,,tp klu aku membebel pon sukahati aku lah,,ni blog aku,,klu xsuka jgn BACA k,,hahahhaa,,k,,nyte u'olls,,,salam,,,


♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...