TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Tuesday 20 March 2012

add ke drop..



nampk gayanya la,,
aku mmg abis lambat la dgree ni..
skng ni aku de prob ngan add subject aku..
adehhh..macam2 dugaan..
pening...

ingt boleh la abis cepat..
nmpk gayanya lambat lg la aku nk abis..

ape2 pon kne bincang ngan dr. nursilah dulu..
jgn aku kne drop subjek akaun udah la..aiyaaaa

korg mesti xpaham kan ape yg aku tulis..
xper2,,bio aku je yg paham sendiri..
just nk luahkan jer kat blog ni...gggrrrrrr

AKU NI DAH MCM DILUAH MATI EMAK,,DITELAN MATI AYAH..
eh,,ade kene mngena ke peribahasa tuh??
hentam je la labu...

GERAM,,GERAM GAK,,TANGKAP GAMBAR KENE SENYUM MA,,PEACE NO WAR!!!
p/s: ♥♥♥ Jika kita mencintai seseorang, namun cinta kita tidak di peduli... maka biarkanlah ia pergi dengan kebahagiaannya kerana kebahagiaanya adalah tanda cinta kita yang ingin melihat kegembiraan dalam hidupnya berseri. Jika hati kita terluka, simpanlah di dalam hati... biarkan ia sembuh sendiri dengan kepercayaan kita bahawa jodoh pertemuan di tangan ALLAH... Jangan terlalu kecewa kerana cinta kerana ia akan merosakkan diri, hiduplah dengan penuh sederhana dalam mencari cinta dan yakini bahawa jika ianya cinta milik kita... pasti suatu hari nanti akan di temui walaupun jauh penghujung bumi... ♥♥♥

♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...