TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Tuesday 27 March 2012

may ALLAH bless him.. :)


malam semalam pukul 11 lebey..
en.kepeng kol aku..
"awk,,saya nk balik kampung ni,,,abah masuk ICU"

mata aku dr ngantuk giler baboon,,
terus terjegil bijik mata..

xsempat aku nk tny ape2 kat en.kepeng
cz die nak kemas2 baju..
ngan sape die balik,,naik ape die balik,,sakit ape abah die,,
semua aku xsempat nk tny..

cian kat en.kepeng..
macam2 hal terjadi kat die tahun ni..
cukup je la ngan hal family ni..
dah buat die pening kepala..
hope kamo byk bersabar k..

allah xkan menguji seseorg diluar kemampuan hambanya..
saya sentiasa ade di sisi awk..

p/s: kepada pihak lg satu..tolong jgn serabutkan kepala en.kepeng okey,,sudah cukup masalah yg die tanggung..sila jgn nak tambahkan masalah die lg okey..:)

sy sentisa menyokong n berada disisi awk..klu awk perlukan sy,,roger sy okey..awk xmo stress2 k,,mayb ade hikmah disebalik semuanya..:)


♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...