TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Monday 5 March 2012

peluang ke-2?



3 hari berjumpa ngan die..
menyelesaikan segala masalah yg berlaku..
dengar penjelasan dari mulut die sendiri..

mmg die mngaku salah die..
tp die ade sebb tersendiri knapa die buat begitu..
aku xtaw samada tindakan aku percaya kat die ni betol atau x..

mudah-mudahan ade petunjuk dr ALLAH..

aku syg n cinta kat die,,
dalam masa yg sama aku benci n marah kat die..

kamoo pandai2 la handle masalah ni sendiri okey..
kita just ikot arus jer..

aku pon mls nk pk sgt dah psl hal ni pasni..
mudah-mudahan ini yg terbaik..:)

♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...