TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Wednesday 28 March 2012

generate PAHALA at PDK teluk kemang



penat..!!!!
baru balik dr teluk kemang..
sebenarnya td ade program ngan SIFE USIM..

wiff akak2 n adek2 PDK teluk kemang
nk taw kami g mana??
kami g PUSAT PEMULIHAN DALAM KOMUNITI (PDK) TELUK KEMANG

cun tak hasil kerja kami..cayalah budak BCAR.. :)
nampak x kesungguhan kami  disitu??hihi

kat tempat tuh sebenarnya mcm tempat tuk budak2 OKU belajar..
kenapa kami g sane??

salah satu kraftangan yg kami kene buat..

sebenarnya tuk tolong budak2 tu wat kraftangan tuk dijual kat org awam..
td ade 4 benda yg kami kene buat..
tempat letak kotak tisu,,tempat letak tisu,frame gambar ngan keychain..

kusyuk betol buat kejenya.. :)

aku xdeklah buat semua.
aku,ida ngan aini buat tempat letak tisu yg 30sen tu jer..hahahaa

nampak x??kami macam dipaksa buat kerja,,akak tu sedng bg arahan kat kami,,hahahaha
guraw sajork,, :)

haipppp..
jgn pandang enteng okey keje kami..
susah gak okey bg kami yg xberapa nak pakar ni,,
nk tgok mcm mn hasil keje aku??huhuhu

hahahaa,,okey x??
ade la jugak rupanya kan..aku buat 3 okey..
tp sempat snap 1 pic jer,,cz yg lain dh kene packing.. :)
bile aku g sane,,tetiba aku mcm bersyukur giler..
sekurang2 nya allah dah jdkan aku sesempurna ciptaan..
cukup semuanya n akal fikiran...
berbanding ngan budak2 kat sane..
mereka sebenarnya lg tabah dari kami semua..

selesai sudah aktiviti kami.. :)
ape2 pon harini kami dah buat pahala..
menolong org2 yg tidak berkemampuan..
alhamdulillah..

MAY ALLAH BLESS THEM.. :)

aku dan hasil kraftangan ku. :)


♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...