TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Saturday 10 March 2012



seyes,,
aku rasa aku dah layak berkahwin..
MOOD: sangat gatal..:)

eh,,bukan ape,,
aku just nk gtaw..
skng,,selain belajar..aku de tugasan tambahan..

tugas ape tuh??
MASAK UNTUK HOUSEMATE..

gembira biler tgok mereka makan masakan drpd air tangan UNNIE-UNNIE dorg ni..

bak kata salah sorg housemate aku..

"akak-akak ni dah boleh kawen ni..:)"

dah rupa suri rumah dah aku ni..
pagi buat air tuk adek2 ni..
then tgh hari klu sempat g masak..
pastu kdg2 lipat kain,,jemur kain..

amacam??
aku dh mcm kawen tym blaja kan??huhu..

#meroyan

mencekik wif housemate..:)

makan besar kami semalam..:)




♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...