TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Friday 30 March 2012

kecian kat abah die.. :(


semalam,,
adelah borak2 ngan mak en.kepeng..
mula2 aku duk tny psl result adek en.kepeng..
nk tggu en.kepeng gtaw,,lambat sungguh..

pastu mak pon duk citer la psl anak teruna die tuh..
pening kepala mak nk pk psl anak2 die..
samada nk kc keje or nk soh smbung study
mak ckp adek en.kepeng dah xminat nk study,,so,,mak nk soh die jd tentera..
aku sokong ape yg mak ckp..
klu bg blajar pon,,tp klu hati xrela..
nnt xpsl2 wat abis duit jer..
tp en.kepeng xsetuju ngan idea kami..aiyaaaa
payah betol klu jaga anak lelaki ni,,hihi

eh..larik topik dah ni..
ha,,pastu mak de ckp yg abah en.kepeng masuk hospital..
then aku tny la sakit ape abah tu??
mak ckp segala jenis penyakit abah tuh ade,,
yg yg paling sedehh kaki abah nk kene potong..

innalillah...:(
sedeh betol bile aku dgr yg kaki abah nk kene potong..
even aku xrapat pon ngan abah en.kepeng..
tp aku tetap sedeh gak bile taw psl abah en.kepeng..
dah la nnt nk kne tukar batery kat tgn bagai..
aku pon xpaham sgt psl batery tuh..
ngan strok lg..buah pinggang lagi..
adoiiii..
macam2 betol penyakit abah en.kepeng ni..
aku pon xtaw la nk ckp ape..
hope abah en.kepeng bertabah la..
mayb ni ujian dr ALLAH..

klu xdek ape2hal,,
nnt aku nk g melawat abah en.kepeng..
tetiba hati terpanggil nk tgok abah en.kepeng..
seyes,,mmg aku jarang sgt jumpa abah en.kepeng klu aku balik sane..
bukan aku xnak jumpa,tp aku mcm segan..
lgpon en.kepeng pon xpernah nk soh aku g umah abah die..
padahal sebelah umah andung je kot..aiyaaa..

ape2 pon,,semoga abah en.kepeng tabah terima takdir Allah
aku taw,,en.kepeng pon ngah pening kepala duk pkir psl abah die..
ermmmm..

♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...