TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Sunday 25 March 2012

kami yang senang hati. :)


3 sekawan. :)

hepy sgt semalam dapat kuar ngan mmber trsayang.
tema semalam MAKAN,MAKAN dan MAKAN.
so,,that y la kami semua comey2..
mana xnya.asyik mencekik jer.

lepas makan pizza pastu makan secret recipi lagi..
mmg sangat menggemokkan..hahahaa

miss HAQ n miss ERY.. 

chop2!!
okey,,pizza tu aku yg blnja okey..
kaya x aku??
kawan punyer pasal.
pejam mata jer la...

nmpk x pengembangan badan kami yg amat melampau.hihi

xpasal2 gak semalam..
aku terbeli 3 tudung..
sememangnya aku mempunyai nafsu shopping yg sangat dasat..
selagi duit kat bank xabis.
selagi tu la aku nk shopping jer..
kang klu duit dah abis
BARU KU DUDUK DIAM2 :)

semua gambar ni tangkap kat dlm kete jer..kusyuk sgt makan smpai lupa nk snap pic,,kihkih


♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...