TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Wednesday 28 March 2012

hukum karma..



korg percaya x pada HUKUM KARMA..
"what goes around comes around"

aku bukan nk memburukkan sape2,,
aku just nk cerita psl hukum karma yg jd kat aku dan DIE..
sape die??
erm,,cukuplah aku gelarkan die mr.S
bukan en.kepeng okey...:)

dulu kami pernah bercinta..
aku mngaku..aku syg giler kat die..
mayb sbb die 1st love aku..
tetiba kami terlost contact..
then 3 tahun lepas tu kami jumpa balik..

tym tu aku pon dlm proses mengenali en.kepeng
tp dalam masa yg sama aku pon still bersms ngan mr.S..

serius tym tuh,,aku mngaku yg aku sgt terhegeh2 kat die..
dah namapon syg kan..
n die pon mcm memberi harapan kat aku..
so,,aku pon lg ligat la melayan mr.S

aku smpai terpikir..klu aku dan mr.S nk rujuk balik..
automatik aku akan tgglkan en.kepeng..sorry syg.. :(

dan sampai satu saat en.kepeng luahkan isi hati kat aku,,,
n aku terima die..n aku terus nekad nk lupakan mr.S
tp kami still besfren smpai skng..

dan ape sebenarnya yg aku nk ckp..

skang ni mr.S ade masalah ngan awek die..
skng ni die yg terhegeh2 kat awek die..
duk tertonggeng,,tergolek cz awek die mcm bg harapan kat die,,
tp dlm masa yg same duk keluar ngan laki lain..duk layan die mcm tuuttttt...
abis skng ni hidup mr.S berterabur..mcm tsunami..study ke mana,assigment ke mana..

so,,skng ni kamoo dh rasa ape yg sy rasa kan...
balasan tuhan tu kejap jer..
so,,skng bile kamoo duk crita prob kamoo kt sy..
sy hanya mmpu tersenyum...
cz sy dah rasa ape yg kamoo rasa dulu..

ape2 pon..sy just mampu bg nasihat jer kat kamoo
selebeynya kamoo settlekan sendiri ngan awek kamoo k,,

hope semuanya okey jer..
klu sy mampu..kamoo pon mesti mampu jugak.. :)





♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...