TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Friday 8 April 2011

:: AKHIRNYER..PENANTIAN SATU PENYEKSAAN..::


Penantian satu penyeksaan..hahaha..penantian selama 3 bulan tuk g shopping complex akhirnyer terbalas jugak,,hahahha,,giler poyo,,mcm lama sgt jer x kuar an,,tp lama la gak kot..aiyaaa…semalam xdek la g mn pon,,g giant sajork,,tp aku punyer seronok,,mcm g mid valley tuh,,hahaha.. maklumlah,, lama xkuar..hahaha

wajah kegirangan dapat kuar..
Sebenarnyer aku beriye nak kuar g giant sebab aku dah “mengidam” sangat nak mkn mee sizilling tuh,,aiyaaa,,dah dapat mkn,mmg licin la an pinggan aku tuh,,<tp slalunyer mmg licin pon> hahaha.

sebelum makan..
selepas mkn,,licin kannnn??
walaupon aku jalan macam “pompuan melayu terakhir”,,tp aku gagah tauk..satu giant aku pusing,,mcm klakar jer,,hahahhaa..ni smua kaki aku punyer psl la,,xpasal2 aku dah batak p giant,,chooyyyyy..

Ha,lagi satu,,nasib baik tempat karok tu penuh dan abah pon ade kje nak wat,,klu x,mmg aku ajak abah g sana,,dah lama aku x menyumbangkan sore aku ni,,hahaha..gian gler k p karoke,,hahaha.. (✿◠ )

me wif myra..


♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...