TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Wednesday 6 April 2011

:: MUKA BUDAK KECHIK NI LAGI!!! ::



Salam..aku cam konpius,kaedahnyer ni blog aku ker or blog yaya..ataupun Memang blog aku ni tuk publish gambar dak kecik ni jer,,aiyaaaaaa..duk umah pon nak pkai cun2,, pastu dok gedik2 depan aku soh amikkan pic die,,hahaha,,yaya,ko ingt akak bli nset ni tuk tangkap gambar yaya jer ker??hahaha<just joke>..


tym aku ngah mnganggur ni,nsb baik ade budak kecik ni,,kalau x,mati kutu aku,,hahaha,,kaedahnyer aku tgk die,die tgk aku,,ntah2 die pon dah boring dah duk kat umah sama mcm aku,,hahahaa..


tym aku sakit die la yg jaga aku,,bleh cam gituh,,die yg amikkan baju aku,die yg amikkan mknn aku,die yg amikkan minuman aku,,die yg picit kaki aku,,walaupon sebenarnyer xrasa papo pon,,hahahhaa..


korg jgn ingt die ni kecik2 xdok papo,,korg xdengar mulut puake die lagi,,hahahaa..kalau dengar pasti sentap tau,,aku xajar die yek jd mulut puake,,die yg blaja sendiri,,hahahaa..tp slalunyer ape yg budak kecik ckp btol an,,maklumlah,,die xpandai menipu,,kalau die dah tgor tuh,anggap jer la tu tguran ikhlas dari si kecik walaupon kadang2 mkn dalam beb,,hahaha.


Nah,,korg tgklah gaya gedik budak ni,,pasti membuatkan korg tersenyum.. (✿◠ )






♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...