TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Tuesday 19 April 2011

PART 3:BILER EN.PAIS WAT KEPUTUSAN TUK MENINGGALKAN BT.3


satu mlm tu,,pais tpon aku,,katenyer die kat stesen bas,,ngah bli tiket nak mai N9..aku tny nak wat apo??katenyer nak kje kat ctu..tym tu aku xtaw camne prasaan aku,,aku gembira sgt3..xterkata gembiranyer..

salah satu sebab aku gmbira cz kami dah mkin dekat n lagi satu sebab aku jd gembira giler cz die cuba untuk merubah diri die,,bukan senang taw nk soh die kuar dari kampong batu.3 tuh,,

kami slalu bertekak psl ni,,aku slalu nasihatkan die yg die kne ubah diri die klu die xnk org pandang rendah kat die,,yela,duk kampong tuh die kje ape jer???aiyaaa,,aku xkisah pon klu die nk kje tangkap ikan ker,cat chalet ke ape ker,,tp bg orang lain??orang akan anggap die mcm laki yg xdek ms depan..

cerius aku ckp tym pais xdek kje dulu,mama pon mcm nak xnak jer trima die,,mama slalu soh aku ckp kat die soh carik kje lain,,biler aku ckp kat die,nnt die mula lah sentap,,aiyaaaa..aku slalu la membebel kat die psl bnda ni,,aku bukan la nak merungut tym die kje xmenentu tuh,tp elok kan klu die dpt mngubah hidup die,,n skng die dah buktikan kat semua orang yang die dah berubah,,syabas abang..!!!

sebagai tanda aku sokong keputusan die,aku pon dengan berbesar hatinyer g la jemput die kat puduraya,,1st tym k aku g pudu raya naik komuter,,aiyaaa,,laki punyer psl,,aku buat2 berani jerr,,nasib baik ade kak saidah ngan rina yg temankan aku,,
dari puduraya aku antar die g seremban,,tym tu aku kesian sgt kat die,,datang N9 hanya berbekalkan wet berapa ringgit jer,,dengan xdek ansetnyer,,cuba korg bygkan,,kalau korg,sanggup ke nk tgk orang yg kita sayang begitu,,adoyaiiiiiii..dulu aku xtaw la,,aku cam kecian sgt tgk die,,xsilap aku,aku de kc wet kat die,,walaupon xbyk an,,tp boleh la..

sekarang aku bangga  dengan en.pais,,skng die dah lain sgt2..aku kenal die dari die susah smpai die senang,,so,segala perubahan yg die lakukan aku amat2 hargai n aku gembira sngt..bukan niat aku nk merubah die,tp itu semua tuk kebaikan diri die,,Alhamdulillah die dah buktikan yg die mmpu Berjaya cam orang lain..

betul la kata makcu,,budak2 batu.3 ni klu nk jadik orang kne kuar dari kampong,,klu x,mmg xjadik orang la..heheheh..

part 4 nnt aku citer pengalaman pertama aku g jumpa family die,,serius sgt takot k,,hahaha,,tp best,,ok,,sayang abang selalu,,adiosss..

♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...