TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Tuesday 12 April 2011

::: smoga die sehat selalu :::


Salam satu malaysia,satu ummah,,hahahah..ari sabtu aritu aku balik kg.makcik aku call n gtaw nenek aku masuk HOSPITAL,,aiyaaa,,kelibut la esoknyer balik kg..smpai  jer kampong..kami trus g HOSPITAL ..aku dengan gagahnyer berjalan mendaki tangga,,hahah..

muka keletihan naik tangga,,adooiii..
Tym kami sampai tuh nenek aku cam xbercakap la..die berzikir jer,,biler aku tny knl x sp aku??die diam jer..aiyaaa,,abah pon die xkenal.die berzikir n trus berzikir,,lagi satu mayB nenek aku xpnh masuk hospital..so,die cam rimas la bile ade bnda kne cucuk kat tgn die,,dengan gagahnyer die pon menarik wayar air kat tgn die,,ape lg,,berdarah sudah,,mencurah2 darahnyer.aiyaaa..nenek aku ni sangat ganas..doktor cakap nenek aku ade jangkitan kuman kat paru2 die..aiyaa..

nenek aku,,wah,,pandai melambai skng,,huhuhu
Alhamdulillah,,esoknyer biler aku g mlawat die lagi,,die dah knl aku dah,,aku tny die…

Ckin: wa..<panggilan nenek aku>knl x sapo ni???
Wa: seken…<syikin la tu>..<smbil die pengang tgn aku>..

alamak,,tembam tgn i..genggaman tgn cucu ngan nenek,,yg darah tuh darah dr tgn die,,
Hahahahhaa..sejuk ati biler dgr,,ingt jugak die kat aku ,,hahahha..tp biler aku tgk nenek aku,,btol la kata org,,makin kita tua..makin prangai kita akan jadi cam baby balik,,nenek aku pon skng dah 80 lbey,tgk la,,nenek aku skng dah pkai pampers,makan bubur,bersuap lagi..mmg die kembali menjadi baby semula..mudah2-mudahan die sihat selalu,,

nenekku lemah tidak berdaya..


♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...