TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Friday 22 April 2011

:: ckin sangat BUsY okey ::



hai korg,,huhuuh,,aku nak gtaw betapa gembiranyer aku skng,, yelah, orang semua ngan bertungkus lumus nak exam,berpening kpla nak baca buku la,nota la..yg aku lak leh plak goyang kaki kat umah n plan n p mcm2 tempat,,ni la namanyer ade hikmah disebalik kejadian,,hahaha..tp korg jgn risau,nnt pale aku plak yg pening n mayB stress gak la..cz aku nk kne repeat balik paper yg aku dah extend tuh,,hahaha..ni namanyer "hukum karma" okey,,


klu korg nak tau,,jadual aku tuk bulan 5 ni agak cam padat lah,,mcm2 aku nak g and nak buat bulan 5 ni,,<dah rupa PERDANA MENTERI>..mari kita lihat senarai chek list yg aku wat ni ha,,hahahhaa

1. aku ade plan ngan cadbury crew nak p picnic..xtaw la jadi ke x??mayB 1/5 ni kot kami g,,plannyer la..walaupon mama xkacik aku g pantai.. tp aku tetap berdegil gak,, bukan apo,mama tuh takot tsunami aje..aiyaaa.. lek la ma,,xdek papo punyer,, nmpak gayenyer terpaksa la aku g senyap2..ni namenyer tipu sunat okey,, xper2,,aku bukan wat bnda bukan2,,aku just nk hang out ngan my beloved frenz jer..rancang2nyer nak p pantai morib or port dickson,,klu p port dickson, ade org nk support hotel..agak2 korg,kami patut g mn??LU PIKIR LA SENDIRI..hahha

2. aku de gak plan ngan anak hayam crew nk p meronggeng,, xleh p jauh2 la,,takat the mines tu aku mmpu la..tp klu naik kete,bukan takat mines,g seremban pon aku mmpu taw,,bukan senang taw kami nak berkumpul..tu ha,nk tunggu mek klantan si ainul hana trun KL baru leh berjumpa,,klu x nnt,ade plak yg terasa diri seperti dianaktirikan pulak dah..klu dah kuar ngan dorg,kurang2 2jam lepak kat bilik karoke,,mcm biasa la,kami akan menyumbangkan sore kami ni ha,,pastu mulalah gossip girl,,bertukar2 gossip..hahaha,,aku ni mmg bersepah gossip dalam pale otak aku ni,, selalunya bile dah luahkan kat dorg,baru ringan ckit pale otak aku ni ha,,klu x,aku meroyan sorg2 la jawabnyer..

3. pastu bulan 5 ni ade 2 kenduri kawen yg aku perlu attend,, aiyaaa..asyik attend org punyer kenduri kawen jer,,aku punyer ntah biler2 la..bak kata en,sapais,,klu kawen tu guna wet ckit,esok dah die ajak aku kawen,,hahahha..lek la sayang,,kumpul wet pelan2 k..eh,ape aku dah ngarut ni..aiyaaa..ha,8 mei ni kenduri abg rizal..kat johor,, pais kata klu die free insyaallah die follow,,and 28 mei ni kenduri kak CT at johor gak,,mmg muka johor la aku bulan ni,, aiyaaa..nak pkai baju ape yek??xdek baju la..nk kne bli baju ni..<klu en,pais tau,mau die marah,,hahahaa>

4. yg paling bestnyer bulan 5 ni aku dah stat masuk kuliah,,hahaha, very the rindu kat usim,,dah lama rasanyer x mentelaah buku,, hahahaa..16 mei ni stat la sesi kuliah untuk short sem,,i very like,, rindu kat bcar crew,,

okey,,tu jer yg dapat aku senaraikan skng,,hahahaha..tp aku yakin,tiap2 mnggu aku pasti sebok punyer,,kaki dah okey,,mmg nak berjalan jer la kjenyer,,hahaha..ni namanyer balas dendam k..huhuh..okey,,nk p masak dulu la,,take care yek korg...

MOOD: rasa cam nk tumbuk jer orang itu,,brani die amik gambar itu n edit gambar tuh jadi cam hak die,,kuang ajaqqqqqqqq namenyer tuh,,itu namanyer mencurik hasil karya tnpa kebenaran okey,, aiyaaa... xblaja punyer olang,,bak kata shazana sahadan:"dah la bodoh,xcantik pulak tuh"..haha..


♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

2 comments:

  1. hehehehhe. :) tggu aku okies!

    ReplyDelete
  2. yeah,,mmg keje aku pon tggu2 orang ni,,dah biasa dah..=)kita berjoli bersama nnt k..=)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...