TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Monday 18 April 2011

I'M SORRY GUD BYEE!!!


Sebelum bertemu denganmu, hidupku bahagia
Semenjak bertemu denganmu, ku makin bahagia

Semakin lama, aku s’makin, tahu tentang engkau
Sedikit kecewa, ternyata engkau tak baik

Pertama-tama semua manis yang, engkau berikan
Membuat aku merasakan, cinta sebenarnya
Semakin hari, semakin terung-kap yang sesungguhnya
Ku makin kecewa, ternyata kau penuh dusta

Maafkan ku harus pergi, ku tak suka dengan ini
Aku tak bodoh, seperti kekasihmu yang lain
Terima kasih oh Tuhan, tunjukkan siapa dia
Maaf kita putus, so thank you so much
I’m sorry good bye

Seribu cara kau membuai, ku dengan puitis
Maybe kau lupa bahwa aku, juga manusia
Yang punya mata, telinga ha-ti dan perasaan
Maaf aku pergi, dan tak ‘kan untukmu lagi

Maafkan ku harus pergi, ku tak suka dengan ini
Aku tak bodoh…

Maafkan ku harus pergi,
tak seperti kekasihmu yang lain
Terima kasih oh Tuhan, tunjukkan siapa dia
Maaf kita putus, so thank you so much
I’m sorry good bye

So thank you so much, I’m sorry good bye

aku rindu kau tauk!!!

redha dan pasrah..


♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...