TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Tuesday 26 April 2011

:: memborong di JUSCO ::


memang dah jadik tugas aku tuk ikot mama ngan abah g bli barang dapor,,hahahha,,tp sejak 3 bulan lepas aku mcm xdpt nk ikot la an,,sebab kaki aku yg xbrapa nk elok,,aku mcm xdapat nk ikot la an,,tp skng aku dah sihat,kira cam nk balas dendam la ni..punyer la smngt aku siap,,padahal nak p bli barang dapor je pon,,hahaha..

makin berisi lak sejak2 duk umah ni,,aiyaaaaaaa..
bukan ape,aku suka ikot mama ngan abah g bli barang dapor cz aku nak la blaja ckit2 cara nk uruskan umah an,,maklumlah,,dah dewasa ni,,mcm2 aku nak kne blaja an..xlama lagi nk jadi bini org dah,,so,aku mesti blaja hal2 berkaitan ngan umah tgga an..cehhhh..

ade gaya nak jadi bini org x??hahaha
pastu biler aku ikot mama ngan abah,aku dapat la amik jer ape yg aku suka,,yg xleh blah,abah slalu ckp klu aku ikot jer,,mesti nak dekat RM500 abah nk kne bayar,,padahal aku rasa aku amik barang ckit jer,,aiyaaaaaaaaaaaa..hahaha

tgklah kami berbelanja,,hahaha
makann tuk sebulan..
ha,,abis bli barang2 dapor,,aku sempat la tarik pin tdong yg comey2,,leh la aku melaram sakan pas ni an,,hahaha,,i like,,tengoklah koleksi i..xla comey mn pon,,tp dah tu jer yg ade,,aku grab jer la..hahhaa




xtaw nk update ape kt blog ni,,so,aku pon mngarut jer la psl xtvt seharian aku ni ha,,hahaha,,eh jap,just nk gtaw,,aku hepy sangat2 arini,,xtaw nape,,hahaa..rasa cam nk terjun dlm swimming pool,,hahahaa..
I LOVE U ADRUL SAFAIS,,sangat3..



♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...