TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Sunday 17 April 2011

:: MUET..MUET..DE HARAPAN NAK REPEAT LAGI??? ::


Abis sudah azab sengsara tuk muet,,aiyaaaa..wa cakap sama lu,,VERY THE SUSAH u know..lagi2 tym paper writing ngan reading..adoyaiii..rasa cam nak guling2 kat stadium tuh,.ty listening tuh boleh blah la lagi..stress aku dibuatnyerrr,,


slip exam aku ngan jadualnyer skali,,hamek ko!!!

Korg cuba bayangkan,tym paper reading..ade 6 petikan..n ade 45 soalan..nmpak je ckit beb,,tapi??aiyaaa…mmg sepatah harem aku xpaham ape yg petikan tu cuba nak cakapkan..klu aku xpaham,camne aku nak jawab an..aku pon dengan semangatnyer la wat la ikot pale otak aku sendiri,,hahahaha,,padan muka aku..xtaw la camne paper reading aku tuh..


paper reading..

contoh soalan reading..


Pastu abis jer paper reading,ade paper writing lak..aiyaaaa..ade 2 karangan yg aku nk kne goreng..soalan t upon xleh blah gak,,yg soklan no 1 pon aku dah xtaw aku nk bantai ape..ntah apo ntah yg die carot kat ctuh,,aku pon hentam jer la..tym soklan 2 tuh lagi la..die just bg soklan “the valueable thing in ur life is friendship,do you agree??”atenyer,,aku nk jawab ape???aku pon bantai la aku tulis jer psl kawan2 aku yg aku ade sepanjang aku hidup,,hahahaha,,panjang gak karangan aku,,2 pages k..hahahaha


paper writing..
hahahha,,nmpak jer cam senang,,tp korg cuba la try,,hahaha

Yg paling aku berpuas ati paper listening aku la..aku amat berpuas ati,,kiranyer aku leh jawab semua la..tinge aku pon menjalankan tugas dengan baik..i loike..

Ape2 pon klu aku xdpt band 3 pon,aku xdek la nk sentap sgt,,berpada la ngan ape yg aku wat,,hahahhaa,,ape2 pon klu de rezki,dapatlah band 3 tuh,,hahahha,,insyaallah..

♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...