TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Saturday 30 April 2011

::: WHY I CREATE THIS BLOG???WHY,WHY,WHY??? :::


mulakan pagi anda dengan senyuman,,=)
moning u'ollsss,,ok fine,,mat salleh gituh,,xreti nk bagi salam ke cik ckin???senget.. ASSALAMUALAIKUM.. wah,pagi2 lagi aku dah nak merepek dah nk kat blog aku ni..kenyang giler smlm dapat mkn chicken combo kat kedai ape ntah nama die,,chicken combo tu gabungan daging kambing ngan ayam,,walawehhhh,,sedap giler,,eh,,aku nk ckp bnda lain sbnrnyer..

ni point sebenarnyer aku nk ckp pasal nape why i create this blog???speaking dowh!!!
  • sebenarnyer mula2 aku tulis blog ni saje jer..nak suka2,,aku tgk semua org ade blog an,,so,aku pon cuba lah menceburkan diri dalam dunia per"blog" an..konon2 nyer xmo di kata buta IT la kononnyer.. hahaha.. orang ade friendster,aku pon nak wat gak,,akhirnyer aku tutup dah FS cz bnda tu cam dah lapok an,,pastu org bukak TAGGED,aku pon wat gak,,tp kjap jer,,mayB cznnot go la aku ngan TAGGED tuh,,xdek pape pon..pastu aku join MUKA BUKU..facebook laaa..hahaha..nten tweeter n last skali BLOG..ha,,3 tu jer la yg aku aktiff skng,,
  • blog aku ni boleh dianggap sebagai baby lagi la..cz aku baru bukak bulan 3 aritu,,so far skng ni aku aktiff lagi la..mayB aku boring an duk umah,,so,kjenyer nak menaip jer,,tgk la biler aku dah stat blaja,,aku update ke x blog aku ni??hahahaa..selalunya aku update pasal aktiviti seharian aku,,aku x expect la org akan baca blog aku ni,,aku pon xtulis tuk org,,aku just tulis tuk diri aku jer,,kirenyer ni mcm open diary la..
  • dlm blog ni sbnrnyer macam-macam aku citer dalam ni,,pasal kawan-kawan,family,cinta ku bersama die,,cheewahh,, kadang2 aku ade gak la masukkan lagu2,,bile aku post lagu2 tuh,tu maksudnyer aku dah xdek idea nak tulis apo,,hahahaa..konon2nyer langkah keselamatan la..pastu aku suka penuhkan blog aku ni ngan gambar2,,walauponnnn...hahhahaa..shuuuttttttttttttttttt..
  • kadang aku teringin rasanyer nak memaki org dalam blog aku ni,,aiyaaaaaaaa..yela,sbg manusia,xkan la aku ni nak berlagak cool jer an,,wanita tabah la atenyer..kdg2 aku pon ade gak perasaan nk marah, sebal, geram,meluat..tp kang klu aku lebey2 kat blog ni an,nnt kang en.sapais marah,,bagi die aku ni wanita yg sopan???kaedahnyer sopan ker???cehhhhhhh,,die xtaw prangai bakal bini die ni cam mane,,hahahha..klu dah marah,mmg lupa daratan la an,,ko letak la KFC ke MC'D ke PIZZA ke kat depan aku ni,,klu dah marah tuh,,aku dah xheran dah bnda tuh,,hahaha
  • lastly hope blog ni bertahan lama la yek,,saya budak baru blaja,,mayB blog ni nmpak cam baboon an,,tp biasa la..mula2 menceburkan diri an,,mn ade yg terus pndai,,hahahaha,,tapi akan ku perbaiki dari hari ke hari k..n di ingatkan,,ini blog aku,,so aku punyer suka lah nak tulis ape dalam blog aku ni,,aku xheran pon ape korg nk cakap an,,hahaa..eh,tetiba teremo pulak dah,,hahah

okeylah,,ikan tongkol ngan ikan terubuk dah tggu aku kat dapur,,akan ku kerjakan mreka arini..menu arini masak kari ikan tongkol ngan ikan terubuk bakar,,wish me all the best,,hahahaha..daaaa~

pais @thailand.atenyer laki aku ni buang tabiat kot,,nak kate die comey la tuh??
pose baik punyer,,hahaha,,aksi apolah yg die cuba nak lakukan ni,,hahaha




♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...