TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Thursday 14 April 2011

:: KAMOO BERTABAH SELALU YEK ::


Kecian aku tgk die,,die yg kerja teruk,aku yg terasa penatnyer,,xsampai ati rasanyer nk tgk die camtuh,,kalaulah aku bole ade disamping die skang,,aku nk jaga sakit pening die,makan minum die,,sedey rasanyer biler die gtaw yg die ngan sakit..kalaulah aku ade sayap..mmg aku trus terbang g umah die..

Tak tahulah,,sejak 2 menjak ni die slalu sakit2,,mayB tekanan kt tempat kje kot,,ngan waktu rehat yg tunggang langgang.aku pon xtaw la nak ckp camne..aku just mmpu bg die kate2 semangat jer..aku taw die stress kje..semoga kamoo bertabah selalu..

tu yg kalau boleh,aku xmo byk songeh ngan die,klu ade ape2 msalah better biolah aku jer yg tanggung,,kalau x tertanggung pon biolah aku share ngan kwn baik aku,cukuplah die dah byk masalah kat tmpat kje,,xtergamak rasanyer nk bebankan die ngan masalah aku ni..ermmm..

Aku cuba nak jadi yg terbaik untuk die,,terbaik dari segala aspek..aku nk die bahagia bile ngan aku,,gembira bile ngan aku,,bagi aku,family ngan die adalah segalanyer tuk aku..xkisahlah orang nak ckp ape pon,,aku pegang kata2 sorg kawan aku..

once kita dah pilih die jadi patner kiter,nak xnak kiter kne percaya kat die,,segala buruk baik die,kita kne terima jer cz kita yg dah pilih die”

Kata2 itulah yg aku pengang smpai skng,,thanks gha ahmad,,

"ya allah,,Engkau kuatkanlah dirinyer,,Engkau permudahkanlah segala urusan die dan Engkau lindungi die dari segala bahaya dan malapetaka,,aminn"

♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...