TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Sunday 24 April 2011

::: susah benar nak carik PARKSON!!! :::


BERSIAP NK P SOUTH CITY PLAZA..

dari pg td aku dah semangat dah nak p SOUTH CITY PLAZA(SCP) coz mama ngan en.pais kata kat sane ade PARKSON,,aku dah pk mcm2 dah nk bli mcm2,,dengan berbekalkan VOUCHER RM100..dalam pale aku ni nak bli baju jer,,hahahhaa..

semngat x aku siap??baju by trendy shawl..
aku pon ajak la adek aku p SCP..skali,aku masuk2 jer kat sane,,walaweyhhhh,,xdok apo2,,ade la bapa bijik kedai jerk yg bukak!!!kuang asam,,tau x,jauh SCP tuh dari umah aku!!!smpai2 jer xdek papa..PARKSON pon xnmpak batang hidung,,ciisssss...

me wiff the ARMY...
punyerla frust aku ni ha,,,penat jer aku siap2 cun2 bagai,,last2 aku g GIANT jer,,g menyumbangkan sore kat sane,,frust cOz xdapat nk menyopping,,sabo jer la~

adek2 ku yg smangat bernyanyi..

meroyan kami berdua..

tp xpola,,sekurang2nyer aku dapat gak tarik tudong ngan inner tudung satu,,aiyaaaaaaa..apalagi???guna duet mama la,,hahahah,,last2 disebabkan susah nak carik PARKSON,aku pon jual la VOUCHER tu kat abah dengan harga RM 50..padahal bnda tu abah punyer,,tp aku g jual kat abah benda tuh,,jahat x aku??ye la..aku nak kne bayar wet mama,,celah mana lak aku nk carik wet an,,hahaha..dah la,penat ni..see u next tym,,daaa~

me wiff yaya..


♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...