TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Thursday 21 April 2011

:: i'm sorry that i hurt u ::



erm,,wish pagi yg sangat tak menggembirakan,,selalunya biler die wish morning kat aku,aku mesti senyum sorg2,,tp arini punyer wish morning aku rasakan sngat HAMBAR..wish pagi yg amat menyedihkan..dah xdek "emoticon kiss" dari die,,

arini cuaca mendung jer,,so dengan xpasal2 ati aku pon mendung gak,,ermmm,,marahkah die kat aku???ntah,,aku dapat rasakan mcm die marah kat aku,,teruk sgt kah ape yg aku ckp semalm,,melawak pon dah xboleh dah skang.mayB hati die tersinggung kot..ermm..tu la aku ckp kat die,sejak 2 menjak ni die sngat lah SENTIMENTAL..tp die xcaya..


mayB salah aku gak,,die pon ngah tension ngan keje die,yg aku lak leh wat perangai lak semalam,, so, apalagi,, RASAKAN la,,padan muka kat AKU!!!


walaupon die ckp yg kdg2 die xmarah,tp aku tau sebenarnyer die trasa,,aku bukan sehari 2 kenal die,,dah nk dekat 5 TAHUN aku kapel ngan die,,sedikit sebanyak perangai die tuh ade dalam poket aku ni ha,,aku ni pon satu,,mulut tuh xreti2 nak cover,,KO INGT DIE TUH KAWAN KO KER YG KO LEH WAT TERAPI ATI???aiyaaa,,ckin2,,tolonglah brubah..


"abang...sorry yek,,ayg taw abg marah kat ayg,,sorry k..abg dah la nk p thailand mlm ni,,klu abg xmsj ayg arini,,erm,,mmg esok lusa tulat ayg akan moody jer,..abg msj ayg k,,ayg tunggu.."

~menanti dengan penuh sabar~

tengah duk update blog ni,,tetiba die kol..huhuhuh,,die ngah g wat pasport katenyer..saya sayang die sangat2..=)







♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...