TuneList - Make your site Live

♥tercipta untukku♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

♥MY LOVELY GUEST♥

Saturday 23 April 2011

::HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA::


disebabkan arini aku boring giler tahap dewa dari langit ke-7,aku pon mengisi masa lapang aku dengan menonton citer HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA(HMM) at ASTRO FIRST,,padahal citer ni dah lama kot,,aku baru nk tengok,,ketinggalan sungguh.erm,,ni semua hasil pengaruh adek aku la,,die ckp citer tuh best..ermmm...
::::::::
HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA
citer HMM ni an citer epik,citer sejarah gituh,,so mcm xkne la citer ni ngan hati sanubari aku,,4 ur information,i hate history subject while i was in secondry school,the subject was so bored,,aiyaaaaa..
<wah,,aku speaking gituh>
::::::::
satu jer yg menarik tentang citer ni,,hahaha,,sbb ade si jejaka hangat,,STEPHEN RAHMAN,,i like him so much2,,teruja aku biler aku tgk die ckp melayu,,hahaha
:::::::
i like this guy so much2..
lagi setengah jam abis lah citer ni,,dengan sedaya upayanyer aku cuba abiskan citer ni,,15 hgget tuh,,rugi kot klu aku xabiskan tgk citer ni,,wat2 jer la masuk pale..padahal aku rasa dari awal hingga la ni..aku xpaham pon ape yg cuba disampaikan oleh mereka ini,,aiyaaa,,bengap sungguh aku ni,,hahaha
::::::::::
kalian doakan aku berjaya menghabiskan citer ni,,mata ni mmg dah berat sangat dah,,rasa nk tdow jer..dengan PMS lagi,,aiyaaaaaa..sakit sungguh perut ku,,k,chaww dulu,,adiossss...


♥♥KASIHCHINTASAYANG:apabila hati mula berbicara..(^_^)♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...